بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه
نوشته شده توسط : نت ویر

معمولا متخصص اورولوژی با توجه به شرایط بیمار، نوع سنگ، اندازه آن، قرص های زیر برای دفع سنگ های کلیوی تجویز می کند:

رواتینکس برای دفع سنگ کلیه

این قرص یکی از قوی ترین داروها برای حل و شکستن سنگ‌ کلیه است، رواتینکس حاوی اسیدهای چرب است که به حل شدن و خرد کردن سنگ های کلیه و دفع آسان آن ها کمک می کند. مصرف قرص رواتینکس باید طبق دستور پزشک مصرف شود، برای اثر بخشی این قرص باید آن را روزی ۳ تا ۴ بار و نیم ساعت قبل از غذا مصرف کرد.

لیتورکس بی باریج بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه

ترکیبات این دارو برای حل شدن سنگ‌ کلیه قوی هستند و به دفع آسان و بهبودی عملکرد کلیه کمک می کنند، برای پیشگیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه موثر هستند. باید این قرص هر ۶ ساعت یک بار با آب زیاد مصرف کرد.

سیستون برای دفع سنگ کلیه

این دارو می توان بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه باشد چون برای دفع انواع سنگهای کلیوی موثر است و علاوه بر خرد کردن سنگ های کلیه، درد و التهاب را کاهش می دهد و کلیه را از رسوبات و سموم پاکسازی می کند.

برای دفع سنگ کلیه باید سیستون را روزی ۲ بار مصرف کرد، می توان به مدت ۴تا ۶ ماه و تا زمان دفع کامل سنگ از این دارو استفاده کرد.

قرص زول اوروسپت برای درمان سنگ های کلیه

زول اوروسپت برای درمان عفونت سنگ کلیه، مجاری ادراری، درد، التهاب و دفع سنگ کلیه برای بیمار تجویز می شود، این دارو باید ۳ بار در روز و هر بار ۲عدد بعد از غذا مصرف شوند.

بیشتر بخوانید: علائم سنگ کلیه  

نیفدیپین بهترین دارو برای دفع سنگ کلیه

این قرص یک شل کننده عضلات است که به دفع راحت ادرار کمک می کند، نحوه مصرف و دوز این دارو بستگی به شرایط بیمار دارد و باید در ساعت مشخصی مصرف شود و از قطع خودسرانه آن پرهیز کرد.

دفع سنگ کلیه با قرص تامسولوسین

برای دفع سنگ های کلیوی بسیار ریز، تامسولوسین تجویز می شود، این دارو برای رفع انسداد مجاری ادراری و خروج راحت سنگ کلیه، پاکسازی مثانه مناسب است. این دارو را باید در طول روز یکبار و نیم ساعت پس از غذا مصرف کرد.

کانفرون بیونوریکا

این دارو به دلیل بهبود عملکرد کلیه ها، حل کردن سنگ های کلیه و پاکسازی کلیه از رسوبات، درمان عفونت و جلوگیری از رسوب مجدد املاح، می تواند بهترین دارو برای دفع سنگ کلیه باشد. باید روزی ۳ بار و هر با ۲ قرص را همزمان مصرف کرد.

دفع سنگ کلیه قرص رودیورتیک

این قرص برای سنگ شکنی مفید است، جریان ادارا را افزایش می دهد و خروج کلیه از طریق ادارا آسان و درد آن را کاهش می دهد. ۲عدد از این قرص را باید ۸ ساعت یک بار مصرف کرد.

منبع : https://www.drsadeghzade.com/





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: